sâmbătă, 7 ianuarie 2012

La Mall la loc de joaca

Am fost la Mall in Liberty cu Monica, Vio si copii din dotarea fiecareia!... :)) A fost in decembrie aceasta intalnire, dar acum mi-am facut timp sa selectez niste poze!... Am stat la mese si am mancat si cum nu pot sa il tin locului prea mult timp, m-am gandit sa il duc la locul de joaca... Atat mi-a trebuit... L-am dus la ora 15 si l-am mai luat la 17,30 cu mari rugaminti si promisiunea ca mergem acasa si ii pun Mickey la calculator!... La locul de joaca a intrat si Ruxi care zicea la fetitele care intrau in vorba cu ea ca Mihai e prietenul ei!...

Mihai si Ruxi dupa el... intrand la trambulina...

Si topaint la trambulina...








Nu stiu de unde au atata energie... pe mine m-a terminat in cateva ore doar sa il urmaresc... Bine... il urmaream cu aparatul de fotografiat!!...

Ruxi ii da instructiuni la urcare!...



Aici Ruxi il asteapta sa iasa sa mearga din nou la trambulina!...
Si gata....  :)

3 comentarii: