marți, 28 iunie 2011

Gradinita Napocensis

Gradinita de la centru medical Napocensis este gradinita la care merge Mihai din 7 martie anul acesta.
O luna am mers la program de 4 ore, apoi am mers la program de 8 ore, deoarece am vazut ca ii place....
De o saptamana am revenit la programul de 4 ore...

Cum am ajuns la aceasta gradinita???... Centrul medical Napocensis este centrul la care facem din octombrie 2010 logopedie o data pe saptamana... La inceputul lunii martie anul acesta, sotul a auzit ca se face o grupa de gradinita si a intreba daca putem sa il aducem noi pe Mihai, iar raspunsul a fost DA...
E foarte fericit ca merge la copii, iar educatoarele (care de fapt sunt psihologi dupa cartile de vizita pe care le-am vazut la receptie) sunt topite dupa Mihai... El probabil simte acest lucru deoarece este tare fericit sa mearga la gradinita... Cand vine educatoarea sa il ia de la receptie, pleaca fara sa se mai uite inapoi....
Activitatile sunt diverse (vad acest lucru pe hainele lui.... si pe plansele pe care le aduce acasa), fac si diverse jocuri, au camera cu piscina cu bile unde ii duc uneori si fac un fel de kinetoterapie...
Mancarea o dau eu la borcan de acasa, deoarece nefiind o gradinita propriuzisa (ei ii zic "centru de zi") ci facuta probabil pt ca aveau spatiu si cerere, nu sunt dotati cu bucatarie (doar bucataria personalului probabil, care are frigider, cuptor cu microunde- pe care am vazut-o si eu)...

Ce sa mai zic asa... pe scurt?... De cand e acolo a devenit fff alintat, dar tare fericit...
Au ajuns sa fie vreo 10 copii in grupa, dar nu sunt intotdeauna prezenti toti...
La sfarsit de saptamana ne dau un caiet acasa in care scriu in 2-3 fraze pe ce au pus accentul, cum s-a comportat Mihai si recomandari...
Am sa revin si cu alte istorii... Aceasta postare a fost doar o introducere...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu