joi, 30 septembrie 2010

Am fost la gradi

Azi am fost la gradinita... L-am lasat doar 1 ora si 40...
Am intrat cu el... era foarte fericit ca vede copii s-a dus direct la o masuta si s-a asezat pe un scaun langa ceilalti copii.
Cand m-am dus sa il iau, am intrat inainte sa se termine programul... el statea cuminte pe scaun la masuta cu ceilalti copii atent la ce zice d-na educatoare... iar eu m-am topit toata...
A zis ca azi a fost ok... s-a dus de cateva ori la baie... si ramane sa se joace... rupand hartia de la fete.... :D

5 comentarii:

  1. Un pupic lui Mihai.
    Ma bucur ca ii place. Usor usor va trebui sa-l lasi mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Criss... eu sunt convinsa ca se va adapta... dar am sa il duc inca vreo 2 saptamani doar 2 ore.. ca sa o luam mai incet...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce mult ma bucur si eu, ca-i place lui Mihai la gradi. Ce dragut cred ca era, cum statea la masuta si o asculta pe educatoare.M-ai emotionat si pe mine.Mihai e pentru mine un copil special.Sa-i dai multi pupici, si sa aveti o duminica frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos Micule... si noi te pupam...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur foarte mult de progresele lui Mihaita si o sa se obisnuiasca incet incet. Un mare pupic de la noi :)

    RăspundețiȘtergere